.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گروه‌بندي ليگ اميدهاي کشتي آزاد مازندران

رييس هيات کشتي مازندران از اعلام گروه‌بندي ليگ اميدهاي کشتي آزاد اين استان خبر داد و گفت: در اين دوره از رقابت‌ها 20 تيم از شهرها و مناطق مختلف اين استان در سه منطقه قرار گرفتند.

علي اصغر ثمربخش افزود: اين مسابقات در ابتداي سال آينده برگزار مي شود و پس از تعيين زمانبندي مناسب برگزار خواهد شد.

وي اظهار داشت: در گروه يک اين مسابقات تيم‌هاي ساري الف، گلوگاه، مياندرود، بهشهر، بابل ب، گيلخواران" و همچنين گرگان نيز به عنوان تيم ميهمان از منطقه شرق استان حضور دارند.

رييس هيات کشتي مازندران ادامه داد: در منطقه مرکزي نيز که گروه دوم ناميده مي شود تيم هاي بابل الف، ساري ب، جويبار، پل سفيد، اميرکلا و آمل به مصاف يکديگر مي روند.

به گفته ثمربخش، در گروه سوم که غرب استان را شامل مي شود تيم هاي قائمشهر، تنکابن، نوشهر، فريدونکنار، محمود آباد، بابلسر و زيرآب شرکت دارند.

وي در ارتباط با با برگزاري اين مسابقات نيز گفت: رقابت ها در شش هفته در دور مقدماتي برگزار مي شود که طي آن هر هفته يکي از شهرها ميزبان خواهد بود.

رييس هيات کشتي مازندران با اشاره به نحوه صعود تيم‌ها از گروه‌هاي مختلف تصريح کرد: دو تيم نخست هر گروه به اتفاق تيم سوم گروه مرکزي که شهرهاي قدرتمند در آن شرکت دارند به مرحله دوم صعود مي کنند و بين تيم‌هاي سوم گروه‌هاي شرق و غرب ديداري برگزار مي‌شود که تيم پيروز به دور بعدي راه مي‌يابد.

وي اضافه کرد: وضعيت و نحوه برگزاري مرحله دوم اين مسابقات پس از نشست جداگانه با تيم هاي صعود کننده مشخص و اعلام خواهد شد.

ثمربخش يادآور شد: هر تيم مي‌تواند شش کشتي گير در اوزان مختلف به عنوان ذخيره جذب کند اما در هر مسابقه اجازه استفاده از سه نفر را دارد.

وي جوايز تيم‌هاي اول تا سوم را به ترتيب پنج، سه و دو ميليون ريال ذکر کرد و افزود: تيم قهرمان نيز به يکي از مسابقات بين‌المللي اعزام مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.